Carmona exigeix a la majoria que la privatització de la recollida de brossa no minvi la qualitat del servei
Crea: 05/12/2016 - 19:18
La consellera de PS+Independents a la minoria del comú d’Andorra la Vella Dolors Carmona ha demanat a la majoria que s’asseguri que la decisió de privatitzar la recollida de residus sòlids urbans no va en detriment del servei eficient que fins ara s’estava duent a terme directament des de la corporació. Així ho ha apuntat durant la sessió de comú celebrada aquest dijous, on també ha expressat el rebuig de la formació a la ubicació actual escollida per a l’estació nacional d’autobusos i també s’ha mostrat crítica amb el fet que s’hagi fet una adjudicació directa de gairebé 30.000 euros pel...






